CAPA - szkolenie od podstaw

KUPUJĘ SZKOLENIE
Szkolenie w formie serii nagrań wideo, materiałów oraz plików Excel.
Wiedza zostaje z Tobą po szkoleniu, możesz do niej wracać kiedy chcesz.
Otrzymujesz dostęp do społeczności i konsultacje
w grupie w nawet po kursie.
Nasi trenerzy to praktycy
z wieloletnim doświadczeniem z przemysłu.
CAPA to niezawodna metoda do zarządzania problemami w firmie, akcjami korygującymi i korekcyjnymi. Wdróż z nami CAPA i stwórz swój własny automatyczny plik do zarządzania jakością.
QUALITY MANAGER

O szkoleniu:

CAPA - szkolenie od podstaw kurs, który pozwoli sprytnie zarządzać jakością, problemami, niezgodnościami i działaniami korygującymi.

Poznasz zalety metody CAPA i jak wdrożyć system w firmie.

Zrozumiesz jak rejestrować niezgodności i nadzorować wdrożenie działań na czas.
Pokażemy Ci jak wdrożyć cały system w firmie i jak stworzyć automatyczny plik do nadzoru.

Małgorzata Lenert

Kierownik Laboratorium
LinkedIn icon

"Jak zawsze temat rozłożony na czynniki pierwsze. Jasny i klarowny sposób przekazu. Poruszone zostały ciekawe aspekty na które bym sama nie wpadła, także dziękuję za przedstawienie innego niż dotychczas dla mnie sposobu myślenia."

Bartosz Wojtaszek

Inżynier Jakości
LinkedIn icon

"Kurs bardzo przydatny, lekcje są krótkie, ale intensywne, wszystko opowiedziane jasno i przede wszystkim zrozumiale."

Czego się nauczysz:

  • Zarządzanie problemami jakościowymi wg standardów
  • Jak zdefiniować niezgodność i określać działania korygujące
  • Jak wdrożyć system CAPA
  • Jak korzystać z automatycznego pliku CAPA

Dla kogo to szkolenie?

  • Inżynierów Jakości Procesu
  • Inżynierów Jakości Dostawców
  • Inżynierów Jakości Klienta
  • Absolwentów Studiów Technicznych

Jak wygląda Agenda?

Moduł 1: CAPA - Rejestr, dochodzenie przyczyn
i działania.

  1. Wstęp
  2. Co to jest CAPA
  3. Zalety CAPA
  4. Co powinien zawierać?
  5. Co to jest przyczyna problemu?
  6. Czym jest diagram Ishikawy?
  7. Czym jest 5 Why?
  8. Kiedy stosować 8D, A3, 4D, FTA itd. itd.?
  9. Jak zbierać dane do CAPA?
  10. CAPA a pozostały system jakości?
  11. Podsumowanie

Moduł 2: Jak wdrożyć CAPA - 15 kroków

  1. Wstęp
  2. Ustalenie rejestru CAPA
  3. Jak wdrożyć wejścia do CAPA – AUTOMATYZACJA
  4. Ustalenie zasobów do CAPA
  5. Określenie częstotliwości przeglądów CAPA
  6. Określenie deadlinów do odpowiednich akcji
  7. Określenie przeglądów CAPA
  8. Określenie metod eskalacji – AUTOMATYZACJA
  9. Standard akceptowania akcji w CAPA
  10. Weryfikowanie Skuteczności
  11. Podsumowanie

Przykładowe lekcje:

Poznaj opinie kursantów:

Milena Maciejewska

Kierownik Działu Jakości
LinkedIn icon

"Krótkie lekcje, rzeczowe i konkretne informacje, wiedza w pigułce - ważna dla osób rozpoczynających pracę w kontroli jakości, udział w kursie pomaga uporządkować wiedzę, daje podstawy. Myślę, że często podczas szkolenia nowego pracownika- w różnych organizacjach, bardziej kładzie się nacisk na szkolenie stanowiskowe - czynności wykonywane w codziennej pracy, a trochę zapomina się o tym, by poświecić czas na wstęp i omówienie pojęcia kontroli jakości samego w sobie. Kurs i zagadnienia w nim przedstawione są świetnym wstępem do jakości w różnych branżach.”

Patryk Skrodzki

Inżynier Jakości
LinkedIn icon

"Bardzo fajny kurs pokazujący podstawową wiedzę na temat kontroli jakości temat był mi bliski, gdyż też pracowałem na kontroli jakości w fabryce okien. Polecam każdemu."

Sara Pająk-Stopa

Quality Leader
LinkedIn icon

“Kurs "Podstawy kontroli jakości" w prosty i logiczny sposób przedstawia zagadnienia. Materiał w Excelu bardzo pomocny. Dziękuję!”

Certyfikat ukończenia:

Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020

397 zł brutto
897 zł brutto
KUPUJĘ SZKOLENIE
Poziom:
Od podstaw
Czas trwania:
2h 10min
Nagrań wideo:
29