Efektywna Komunikacja - 14 Narzędzi dla Inżynierów Jakości

Chcesz osiągać cele zawodowe szybciej i z mniejszym nakładem sił? Zacznij lepiej komunikować swoje potrzeby, umiejętności i osiągnięcia.  Podczas szkolenia wprowadzimy Cię w zestaw 14 ekstremalnie skutecznych strategii, które pomogą Ci korygować zachowania Twoich kolegów, asertywnie przekazywać swoje stanowisko i budować wizerunek skutecznego i zaangażowanego pracownika.

play_arrow
Zobacz intro

O Programie - czego się nauczysz?

check_circle

14 ekstremalnie skutecznych strategii

Nauczysz się technik, strategii, narzędzi, które możesz od razu przenieść do codziennej pracy i lepiej komunikować swoje potrzeby, aby realizować swoje cele i swoją agendę, a nie dawać się przegadywać innym.

check_circle

Jak wygrywać spory, pokazać swoje rozwiązania

Nauczysz się technik aktywnego dyskutowania, słuchania, pracy pytaniami, przełamywania impasu, i wielu innych technik, które pozwolą Ci zaistnieć w firmie. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci na efektywną komunikację, aby realizować swoje cele.

check_circle

W co grają ludzie i jak nie dać się ograć

Nauczysz się rozpoznawać i zarządzać stylami zarządzania i zrozumiesz, co w grają inni, dlaczego zachowują się tak a nie inaczej. Dlaczego komunikują się w taki, a nie inny sposób i realizują swoje cele. Poznasz również potencjalne pułapki, takie jak konformizm grupowy i próżniactwo społeczne, oraz jak je unikać.

check_circle

Zarządzać zespołem projektowym lub własnym - skutecznie

Nauczysz się korzystać z narzędzi, takich jak metoda SMART i OKR, aby skutecznie ustalać i monitorować cele dla siebie i zespołu projektowego lu działu. Zdobędziesz wiedzę na temat technik pracy zdalnej, hybrydowej i asynchronicznej, co przekłada się na większą elastyczność i efektywność pracy.

check_circle

Budowanie umiejętności udzielania informacji zwrotnej

Opanujesz techniki udzielania konstruktywnego feedbacku, nauczysz się unikać konfliktów i wyeliminujesz błędy podczas udzielania informacji zwrotnych. To pozwoli Ci na budowanie relacji opartych na wzajemnym szacunku i otwartości.

check_circle

Umiejętność delegowania zadań:

Poznasz kluczowe zasady efektywnego delegowania zadań i odkryjesz, jak angażować innych w swoją pracę i cele. Nauczysz się, jak unikać mikrozarządzania i jak efektywnie rozwijać pracowników poprzez delegowanie zadań.

check_circle

Rozwój kariery

Wzmacniając swoje umiejętności miękkie i komunikacyjne, zwiększasz swoje szanse na awans i otwierasz nowe możliwości kariery. Te umiejętności są niezwykle cenne na każdym etapie kariery, niezależnie od branży czy stanowiska

43
Lekcji video
2
Certyfikaty
21901
Suma ukończonych szkoleń w Szkole Jakości
Agenda

Co znajdziesz w programie

Szkolenie zawiera 43 lekcji. Szkolenie to nie tylko teoria, ale również praktyka. Będziesz skuteczniej komunikować się w grupie, kierować zadaniami w zespole i nie zostawisz niedopowiedzeń!

looks_one

Moduł 1: Zrozumieć zespół

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Przywództwo sytuacyjne
Lekcja 3: 4 etapy rozwoju pracownika
Lekcja 4: 4 style zarządzania pracownikiem
Lekcja 5:  Jak praktycznie wykorzystać wiedzę o 4 fazach rozwoju
Lekcja 6: Konformizm grupowy - na co zwrócić uwagę i wykorzystać w pracy
Lekcja 7: Próżniactwo społeczne - na co zwrócić uwagę i wykorzystać w pracy
Lekcja 8: 5 dysfunkcji pracy zespołowej- Co zrobić i jak wykorzystaćLekcja
9: Błędy (nie tylko) początkujących managerów 
looks_two

Moduł 2: Cele i koordynacja pracy swojej i zespołu

Lekcja 1: Ustalanie celów, projektów i zadań
Lekcja 2: Metoda Smart
Lekcja 3: Metoda OKR
Lekcja 4: Główne KPI dla działu i projektów
Lekcja 5: Jak monitorować realizację celów i zaangażowanie zespołu
Lekcja 6: Kanban pracy zespołu
Lekcja 7: Spotkania 1:1
Lekcja 8: Spotkania projektowe
Lekcja 9: Praca zdalna, hybrydowa i asynchroniczna – jak sobie z tym poradzić
looks_3

Moduł 3: Udzielanie informacji zwrotnej

Lekcja 1: Złota Zasada Informacji Zwrotnej
Lekcja 2: Model FUKO
Lekcja 3: Konflikt i Informacja Zwrotna
Lekcja 4: Unikanie Konfliktów Poprzez Dobrą Informację Zwrotną
Lekcja 5: Błędy Podczas Udzielania Informacji Zwrotnych
Lekcja 6: Informacja Zwrotna – Czas na Ciebie
looks_4

Moduł 4: Delegowanie i praca w grupie

Lekcja 1: Jak Angażować Innych w Pracę i Cele
Lekcja 2: Delegowanie Zadań
Lekcja 3: Prawdy i Mity na Temat Delegowania
Lekcja 4: Etapy Delegowania Zadań
Lekcja 5: Technika Sprawdzająca Wzajemne Zrozumienie
Lekcja 6: Co Deleguje Dobry Manager?
Lekcja 7: Błędy Podczas Delegowania Zadań
looks_5

Moduł 5: Skuteczna Komunikacja i postawa

Lekcja 1: Fałszywe założenia i klątwa wiedzy
Lekcja 2: Praca pytaniami
Lekcja 3: Przełamywanie impasu
Lekcja 4: Lustro
Lekcja 5: Kontrakt
Lekcja 6: Klaryfikacja
Lekcja 7: Przebij balon
Lekcja 8: Aktywne słuchanie
Lekcja 9: Taktyczna empatia
Lekcja 11: Jak odmawiać z taktem i bez konfliktu
card_giftcard

Moduł 5: Bonus

1. Wstęp
2. Certyfikaty dla uczestników
3. Podsumowanie
Poznaj prowadzącego

Autor szkolenia
Michał Smagała

Michał Smagała - Trener, Konsultant, Manager do wynajęcia.

Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry managerskiej z zakresu efektywnego zarządzania zespołem oraz skutecznej komunikacji. Projektuje i wdraża strategie marketingowe jako interim manager. Wykłada digital marketing oraz zarządzanie zespołem na studiach MBA.

Jako Dyrektor ds. Szkoleń i Marketingu w polskim oddziale jednej z największych jednostek certyfikujących systemy zarządzania doradzał zarządom w zakresie standardów ISO oraz rozwoju kompetencji pracowników. Współautor modelu do projektowania systemów zarządzania oraz wdrażania zmian w organizacji pn. System Model Canvas.

Opinie kursantów

Nie musisz mi wierzyć na słowo. Sprawdź co studenci Szkoły Jakości piszą o poprzednich szkoleniach Michała

Dzisiaj możesz też do nich dołączyć!

Podobały mi się praktyczne zastosowania jakie Pan podał oraz merytoryczne podejście do rozwiązywania problemów związanych z pracownikami.
MAREK Pazowski
Product Engineer
Podobały mi się przykłady sytuacji w których można wykorzystać dane narzędzia. Lekcje dot. mitów delegowania i informacji zwrotnej były szczególnie ciekawe i przydatne, warto je przypominać co jakiś czas. Etapy rozwoju pracownika warto znać, nawet jeśli nie jest się przełożonym.
Marlena Miazio
Inżynier jakości

"Na początek muszę przyznać, że do szkoleń związanych właśnie z tematyką komunikacji/sposobach komunikowania się, podchodzę zawsze nieco sceptycznie, stąd też trochę zwlekałem z rozpoczęciem tego kursu ale jak już zacząłem to poszedłem jak burza. Tutaj miło się zaskoczyłem. Cały materiał skupiony na konkretach, na tym co jest naprawdę przydatne i można to wykorzystać w swojej codziennej pracy i nie tylko. Już w pierwszym module dowiedziałem się co robiłem niewłaściwie i jak mogę to poprawić. Na pewno będę wielokrotnie do tych materiałów jeszcze wracał i to również jest ogromy plus kursów umieszczanych na Twojej platformie."

Daniel Robakowski
Kierownik Działu Jakości
Opinia o Szkoleniu w formule Szkoły Jakości

Gwarancja satysfakcji jakiej nigdzie nie znajdziesz!

Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to do końca pierwszego tygodnia trwania programu możesz uzyskać pełny zwrot kosztów. Wystarczy, że napiszesz na maila: biuro@szkolajakosci.pl

"Wiele rzeczy dla mnie nowych – wiele z tych które były na kursie jak się okazało – po prostu zostały nazwane. Nie są to rzeczy, które ja jako inżynier mam “we krwi” więc duży pozytyw również, że z kursu mogę skorzystać za jakiś czas jeszcze raz w celu przypomnienia"

Daniel, I

Chłopak z telefonu przekazuje pieniądze dziewczynie z komputerem.
Jak to wygląda?

Przykładowe lekcje ze szkolenia

Nie masz pewności co do kursów on-line lub zawartości tego konkretnego kursu? Sprawdź materiały demo.
Dostęp do takich filmików dostajesz na rok!

Kup dostęp do programu

Oto wszystko, co otrzymasz dołączając do programu

Oferta z okazji premiery
1297 PLN
  • check_circle
    43 lekcje wideo
  • check_circle
    Dostęp do Grupy Eksperckiej
  • check_circle
    Możliwość dyskusji i konsultacji dożywotnio
  • check_circle
    30 dni gwarancji satysfakcji
  • check_circle
    🎁 Bonus: Dostęp na rok
  • check_circle
    🎁 Bonus: Pełny dostęp do poprzedniego szkolenia z Komunikacji, na okres letni
Chcesz zapłacić inną metodą?
(faktura pro-forma, na firmę, fv VAT)


Napisz do mnie biuro@szkolajakosci.pl
lub zadzwoń: +48 883 404 304
Tylko teraz

Być może pracodawca opłaci Twój kurs?

Kliknij w obrazek poniżej i sprawdź jak nasz bohater to zrobił - pełna instrukcja 😊👇

Certyfikat ukończenia

Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu w dwóch językach. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020

Nasze Certyfikaty są cenione na rynku, o czym świadczą setki współprac bezpośrednich z firmami produkcyjnymi oraz przeszkolenie tysięcy specjalistów.

F.A.Q

Czy coś przeoczyliśmy?

Sprawdź, czy tutaj nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie.

Czy istnieje inna forma płatności?

Tak, jeżeli chcesz zapłacić kartą lub potrzebujesz faktury pro-forma – napisz do mnie biuro@szkolajakosci.pl.

Czy istnieją jakieś kody zniżkowe?

Nie, w przypadku zapisu z firmy więcej niż 5 osób przygotowujemy specjalną ofertę. Napisz do mnie biuro@szkolajakosci.pl.

Czy po zakończeniu szkolenia otrzymam certyfikat?

Tak, zakończenie kursu wiąże się z otrzymaniem certyfikatów w 2 językach.

Jakich narzędzi, urządzeń potrzebuję, aby odbyć kurs?

W zasadzie dobrego połączenia do internetu i telefonu lub komputera.

Czy mogę pracować własnym tempem z kursem?

Tak, szkolenia to nagrania wideo + konsultacje w grupie. Dostęp do szkolenia jest na 365 dni, do grupy na zawsze.

Nigdy nie korzystałem/am z takich szkoleń wcześniej, czy sobie poradzę?

Raczej tak. Jeżeli byłoby inaczej, służymy pomocą :). W szkoleniu znajduje się również instrukcja nauki :).

Czy uzyskam od razu dostęp do wszystkich materiałów?

Tak. Szkolenie dostępne jest natychmiast w całości.

Czy dostanę fakturę VAT?

Tak, oczywiście. Każdy uczestnik otrzyma fakturę VAT — imienną lub na firmę.

Jak mogę wnioskować o zwrot?

Wystarczy napisać do mnie biuro@szkolajakosci.pl.