Podstawy Kontroli Jakości

KUPUJĘ SZKOLENIE
Szkolenie w formie serii nagrań wideo, materiałów oraz plików (Plan kontroli).
Wiedza zostaje z Tobą po szkoleniu, możesz do niej wracać kiedy chcesz.
Otrzymujesz dostęp do społeczności i konsultacje
w grupie nawet po szkoleniu.
Nasi trenerzy to praktycy
z wieloletnim doświadczeniem z przemysłu.
Kontrola Jakości to najważniejsze narzędzie do zapewnienia jakości w przemyśle. Poznaj najważniejsze zagadnienia w niecałe 2 godziny. Szkolenie idealne dla osób chcących poczuć się pewnie w tematyce kontroli jakości.
QUALITY MANAGER

O szkoleniu:

Podstawy Kontroli Jakości to szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć, co to jest sama kontrola jakości, jak nią mądrze zarządzać oraz co zrobić, aby przynosiła korzyści dla firmy, a nie straty.

Nauczysz się różnicy pomiędzy kontrolą ostateczną, międzyoperacyjną
i wejściową. Zrozumiesz czym jest kontrola atrybutowa, a czym pomiarowa. Jak planować kontrolę, gdzie szukać danych wejściowych oraz jakie niezbędne zasoby zastosować, aby kontrola jakości była skuteczna.

Dodatkowo otrzymasz wzór Excel do stworzenia Planu Kontroli. Dostęp do kursu otrzymujesz na zawsze.

Małgorzata Lenert

Kierownik Laboratorium

"Jak zawsze temat rozłożony na czynniki pierwsze. Jasny i klarowny sposób przekazu. Poruszone zostały ciekawe aspekty na które bym sama nie wpadła, także dziękuję za przedstawienie innego niż dotychczas dla mnie sposobu myślenia."

Bartosz Wojtaszek

Inżynier Jakości

"Kurs bardzo przydatny, lekcje są krótkie, ale intensywne, wszystko opowiedziane jasno i przede wszystkim zrozumiale."

Czego się nauczysz:

  • Rodzajów Kontroli Jakości i różnic pomiędzy nimi
  • Planowania kontroli wraz z dobraniem danych wejściowych
  • Zarządzania jakością i korzystania z różnych modeli od AQL począwszy,
    a kończąc na zasadzie odwróconej piramidy
  • Przeprowadzania planu kontroli w pliku Excel

Dla kogo to szkolenie?

  • Inżynierów Jakości Procesu
  • Inżynierów Jakości Dostawców
  • Managerów Jakości

Jak wygląda Agenda?

Kontrola Jakości

  1. Wstęp
  2. Co to jest kontrola jakości?
  3. Jakie są rodzaje kontroli jakości?
  4. Kontrola ostateczna
  5. Kontrola międzyoperacyjna i operacyjna
  6. Kontrola wejściowa
  7. Kontrola atrybutowa i pomiarowa
  8. Kontrola niszcząca i nieniszcząca
  9. Co i dlaczego kontrolować?
  10. Zarządzanie poziomem kontroli jakości (częstotliwość, ilość)
  11. Zasada Piramidy przy Kontroli Jakości
  12. Niezbędne dane do planowania kontroli jakości (wymagania, plan kontroli, narzędzia, dokumenty)
  13. Plan Kontroli Jakości
  14. Podsumowanie

Przykładowe lekcje:

Poznaj opinie kursantów:

Milena Maciejewska

Kierownik Działu Jakości

"Krótkie lekcje, rzeczowe i konkretne informacje, wiedza w pigułce - ważna dla osób rozpoczynających pracę w kontroli jakości, udział w kursie pomaga uporządkować wiedzę, daje podstawy. Myślę, że często podczas szkolenia nowego pracownika- w różnych organizacjach, bardziej kładzie się nacisk na szkolenie stanowiskowe - czynności wykonywane w codziennej pracy, a trochę zapomina się o tym, by poświecić czas na wstęp i omówienie pojęcia kontroli jakości samego w sobie. Kurs i zagadnienia w nim przedstawione są świetnym wstępem do jakości w różnych branżach.”

Patryk Skrodzki

Inżynier Jakości

"Bardzo fajny kurs pokazujący podstawową wiedzę na temat kontroli jakości temat był mi bliski, gdyż też pracowałem na kontroli jakości w fabryce okien. Polecam każdemu."

Sara Pająk-Stopa

Quality Leader

“Kurs "Podstawy kontroli jakości" w prosty i logiczny sposób przedstawia zagadnienia. Materiał w Excelu bardzo pomocny. Dziękuję!”

Certyfikat ukończenia:

Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020

147 zł brutto
497 zł brutto
KUPUJĘ SZKOLENIE
Poziom:
Od podstaw
Czas trwania:
1h 50min
Nagrań wideo:
14