Podstawy Zarządzania jakością to szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć, czym jest zapewnienie jakości, dlaczego jakość musi mieć zdefiniowane wymagania oraz gdzie ich szukać dla systemu, procesu i produktu.
Nauczysz się czym jest niezgodność, jakie są różnice między działaniami korekcyjnymi, korygującymi, a prewencyjnymi. Poznasz również ponad 20 narzędzi do zarządzania jakością takich jak np. SPC, FMEA, Audyt Dostawcy, Plany Kontroli itd. itd.
Dodatkowo otrzymasz kilka formatek Excel, które ułatwią Ci zarządzanie jakością.
"Jak zawsze temat rozłożony na czynniki pierwsze. Jasny i klarowny sposób przekazu. Poruszone zostały ciekawe aspekty na które bym sama nie wpadła, także dziękuję za przedstawienie innego niż dotychczas dla mnie sposobu myślenia."
"Kurs bardzo przydatny, lekcje są krótkie, ale intensywne, wszystko opowiedziane jasno i przede wszystkim zrozumiale."
"Krótkie lekcje, rzeczowe i konkretne informacje, wiedza w pigułce - ważna dla osób rozpoczynających pracę w kontroli jakości, udział w kursie pomaga uporządkować wiedzę, daje podstawy. Myślę, że często podczas szkolenia nowego pracownika- w różnych organizacjach, bardziej kładzie się nacisk na szkolenie stanowiskowe - czynności wykonywane w codziennej pracy, a trochę zapomina się o tym, by poświecić czas na wstęp i omówienie pojęcia kontroli jakości samego w sobie. Kurs i zagadnienia w nim przedstawione są świetnym wstępem do jakości w różnych branżach.”
"Bardzo fajny kurs pokazujący podstawową wiedzę na temat kontroli jakości temat był mi bliski, gdyż też pracowałem na kontroli jakości w fabryce okien. Polecam każdemu."
“Kurs "Podstawy kontroli jakości" w prosty i logiczny sposób przedstawia zagadnienia. Materiał w Excelu bardzo pomocny. Dziękuję!”
Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020