Umiejętności miękkie inżyniera

KUPUJĘ SZKOLENIE
Szkolenie w formie serii nagrań wideo, materiałów oraz plików Excel.
Wiedza zostaje z Tobą po szkoleniu, możesz do niej wracać kiedy chcesz.
Otrzymujesz dostęp do społeczności i konsultacje
w grupie w nawet po kursie.
Nasi trenerzy to praktycy
z wieloletnim doświadczeniem z przemysłu.
Naucz się mówić tak, aby wszyscy Cię zrozumieli. Unikniesz błędów
i poznasz psychologię grupy, korzystając ze sprawdzonych modeli zarządzania.
Dyrektor PR
Quality Manager

O szkoleniu:

Najbardziej potrzebnych umiejętności miękkich nauczysz się od Michała Smagały - dyrektora ds. Szkoleń, Marketingu i Public Relations w Quality Austria-Polska – oddziale międzynarodowej jednostki certyfikującej systemy zarządzania.

Coraz częściej efekty zależą od kompetencji społecznych, które w wielu przypadkach decydują o sukcesie. Efekty zależą od wielu czynników, ale jednym z najczęściej pomijanych, a zarazem przynoszącym najszybsze korzyści jest umiejętność komunikacji, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i skuteczne kierowanie zespołem.

Szkolenie to nie tylko teoria, ale również praktyka. Będziesz skuteczniej komunikować się w grupie, kierować zadaniami w zespole i nie zostawisz niedopowiedzeń!

Daniel Robakowski

Kierownik Działu Jakości

"Na początek muszę przyznać, że do szkoleń związanych właśnie z tematyką komunikacji/sposobach komunikowania się, podchodzę zawsze nieco sceptycznie, stąd też trochę zwlekałem z rozpoczęciem tego kursu ale jak już zacząłem to poszedłem jak burza. Tutaj miło się zaskoczyłem. Cały materiał skupiony na konkretach, na tym co jest naprawdę przydatne i można to wykorzystać w swojej codziennej pracy i nie tylko. Już w pierwszym module dowiedziałem się co robiłem niewłaściwie i jak mogę to poprawić. Na pewno będę wielokrotnie do tych materiałów jeszcze wracał i to również jest ogromy plus kursów umieszczanych na Twojej platformie.

Czego się nauczysz:

  • Modeli zarządzania zespołem dopasowanych do ich kompetencji
  • Podstawowych mechanizmów psychologicznych, które podniosą efektywność spotkań grupowych
  • Skutecznej komunikacji w pracy
  • Delegowania zadań i pracy w grupie wraz z feedbackiem
  • Dbania o własne interesy

Dla kogo to szkolenie?

  • Inżynierów Jakości Procesu
  • Inżynierów Jakości Dostawców
  • Managerów Jakości

Jak wygląda Agenda?

Moduł 1 - Zrozumieć zespół

  • Wstęp
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Przywództwo sytuacyjne – 4 poziomy rozwoju - wstęp
  • Przywództwo sytuacyjne – 4 poziomy rozwoju
  • Jak praktycznie wykorzystać wiedzę o 4 fazach rozwoju?
  • Style zarządzania
  • Styl Dyrektywny
  • Styl Trenerski
  • Styl Wspierający
  • Styl Delegowanie
  • Jak dopasować styl zarządzania?
  • Konformizm grupowy
  • Próżniactwo społeczne
  • 5 dysfunkcji pracy zespołowej
  • Podsumowanie

Moduł 2 - Cele i informacje zwrotne

  • Umiejętność wyznaczania celów – dla siebie i zespołu
  • Metoda SMART
  • Metoda OKR
  • Sprawdź swoje cele i zadania
  • Jak monitorować realizację celów?
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Złota zasada: nie oceniaj człowieka tylko zachowanie
  • Model FUKO i SBI
  • Konflikt, a informacja zwrotna
  • Unikanie konfliktów poprzez dobrą informacje zwrotną
  • Informacja zwrotna – czas na Ciebie
  • Jak angażować innych w cele

Moduł 3 - Delegowanie i praca w grupie

  • Delegowanie
  • Prawdy i mity na temat delegowania
  • Etapy delegowania zadań
  • Technika sprawdzająca wzajemne zrozumienie
  • Co deleguje dobry manager?
  • Jak delegować, jeśli nie jesteś szefem? Praca w grupie
  • Dbanie o szacunek i szanownie innych
  • Technika klaryfikacji
  • Fałszywe założenia – podstawa kłopotów w komunikacji
  • Taktyczna empatia
  • Aktywne słuchanie
  • Jak odmawiać z taktem i bez konfliktu?

Moduł 4 - Bonus

  • Wstęp
  • Certyfikaty dla uczestników
  • Zapis I spotkania na żywo
  • Zapis II spotkania na żywo
  • Zapis III spotkania na żywo
  • Podsumowanie

Przykładowe lekcje:

Poznaj opinie kursantów:

Piotr

Kierownik projektu

"Dziękuję za możliwość odbycia nowoczesnego kursu „bez wychodzenia z domu/ pracy”. Dodatkowo jest on o tyle fajny, że można w dowolnym momencie wrócić do ponownego obejrzenia interesującego fragmentu.  Co nie jest możliwe w przypadku klasycznych szkoleń. Pojawiło się w nim wiele wiadomości. Cząstkę z nich wykorzystuję w pracy od lat, a teraz mogę je odpowiednio „po książkowemu” nazwać jak np. style delegowania. Jakoś wyjątkowo moją uwagę przykuł m.in. model FUKO przy informacji zwrotnej. Jak również z ostatniego modułu – przekazanie informacji zwrotnej przełożonemu np. o nadmiarze zadań w danym momencie. Myślę, że wiele ludzi ma z tym problem. Czy zakomunikować przełożonemu nadmiar pracy, czy zarywać nocki aby wszystko zrobić na czas (oczywiście są różne potrzeby i czasami trzeba i noc zarwać). Pojawiają się wtedy pytania czy wypada, co szef sobie pomyśli… Podpowiadacie Panowie, że w odpowiedni sposób można. Można by dużo pisać. Jeszcze raz dziękuję."

Milena Pytka

Quality Engineer

"Po zakończonym kursie mogę jasno stwierdzić, że nie był to ani stracony czas, ani stracone pieniądze. Znalazłam odpowiedzi na sporo pytań, które zadawałam sobie w głowie podczas swojej pracy. Tematy są przedstawione w sposób zwięzły i konkretny, a co za tym idzie łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Żałuję jedynie, że kurs nie kończy się obecnie spotkaniem online, ale rozumiem, że zapewne wynika to z dużej ilości obowiązków. Jeżeli chodzi o moduł III, myślę że najbardziej potrzebowałam tematów dotyczących udzielania informacji zwrotnych, oraz delegowania. Nie spodziewałam się, że jestem uosobieniem prawie wszystkich mitów i obaw związanych z przekazywaniem zadań innym, ale na szczęście zdaję już sobie sprawę z tego czego robić nie powinnam ;). Mam również nadzieję że oprócz metod FUKO oraz SBI powoli wprowadzę w życie także SMART, nie tylko w życiu zawodowym ale i prywatnym. Tematy związane z techniką klaryfikacji, fałszywymi założeniami, czy też z aktywnym słuchaniem oraz odmawianiem z taktem może są już mniej "przełomowe", ale pokazały wiele rzeczy w innym świetle.”

Daniel

Inżynier Jakości

“Jeśli mogę wyrazić kilka uwag na temat kursu to ujmę to w ten sposób – merytorycznie jak najbardziej na plus. Wiele rzeczy dla mnie nowych – wiele z tych które były na kursie jak się okazało – po prostu zostały nazwane. Nie są to rzeczy które ja jako inżynier mam “we krwi” więc duży pozytyw również, że z kursu mogę skorzystać za jakiś czas jeszcze raz w celu przypomnienia – niestety zauważam że jeśli pewnych, istotnych zachowań się nie utrwala to się o nich prędzej czy później zapomina.”

Certyfikat ukończenia:

Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020

897 zł brutto
1497 zł brutto
KUPUJĘ SZKOLENIE
Poziom:
Od podstaw
Czas trwania:
3h 23min
Nagrań wideo:
45