Najbardziej potrzebnych umiejętności miękkich nauczysz się od Michała Smagały - dyrektora ds. Szkoleń, Marketingu i Public Relations w Quality Austria-Polska – oddziale międzynarodowej jednostki certyfikującej systemy zarządzania.
Coraz częściej efekty zależą od kompetencji społecznych, które w wielu przypadkach decydują o sukcesie. Efekty zależą od wielu czynników, ale jednym z najczęściej pomijanych, a zarazem przynoszącym najszybsze korzyści jest umiejętność komunikacji, radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i skuteczne kierowanie zespołem.
Szkolenie to nie tylko teoria, ale również praktyka. Będziesz skuteczniej komunikować się w grupie, kierować zadaniami w zespole i nie zostawisz niedopowiedzeń!
"Na początek muszę przyznać, że do szkoleń związanych właśnie z tematyką komunikacji/sposobach komunikowania się, podchodzę zawsze nieco sceptycznie, stąd też trochę zwlekałem z rozpoczęciem tego kursu ale jak już zacząłem to poszedłem jak burza. Tutaj miło się zaskoczyłem. Cały materiał skupiony na konkretach, na tym co jest naprawdę przydatne i można to wykorzystać w swojej codziennej pracy i nie tylko. Już w pierwszym module dowiedziałem się co robiłem niewłaściwie i jak mogę to poprawić. Na pewno będę wielokrotnie do tych materiałów jeszcze wracał i to również jest ogromy plus kursów umieszczanych na Twojej platformie.”
"Dziękuję za możliwość odbycia nowoczesnego kursu „bez wychodzenia z domu/ pracy”. Dodatkowo jest on o tyle fajny, że można w dowolnym momencie wrócić do ponownego obejrzenia interesującego fragmentu. Co nie jest możliwe w przypadku klasycznych szkoleń. Pojawiło się w nim wiele wiadomości. Cząstkę z nich wykorzystuję w pracy od lat, a teraz mogę je odpowiednio „po książkowemu” nazwać jak np. style delegowania. Jakoś wyjątkowo moją uwagę przykuł m.in. model FUKO przy informacji zwrotnej. Jak również z ostatniego modułu – przekazanie informacji zwrotnej przełożonemu np. o nadmiarze zadań w danym momencie. Myślę, że wiele ludzi ma z tym problem. Czy zakomunikować przełożonemu nadmiar pracy, czy zarywać nocki aby wszystko zrobić na czas (oczywiście są różne potrzeby i czasami trzeba i noc zarwać). Pojawiają się wtedy pytania czy wypada, co szef sobie pomyśli… Podpowiadacie Panowie, że w odpowiedni sposób można. Można by dużo pisać. Jeszcze raz dziękuję."
"Po zakończonym kursie mogę jasno stwierdzić, że nie był to ani stracony czas, ani stracone pieniądze. Znalazłam odpowiedzi na sporo pytań, które zadawałam sobie w głowie podczas swojej pracy. Tematy są przedstawione w sposób zwięzły i konkretny, a co za tym idzie łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Żałuję jedynie, że kurs nie kończy się obecnie spotkaniem online, ale rozumiem, że zapewne wynika to z dużej ilości obowiązków. Jeżeli chodzi o moduł III, myślę że najbardziej potrzebowałam tematów dotyczących udzielania informacji zwrotnych, oraz delegowania. Nie spodziewałam się, że jestem uosobieniem prawie wszystkich mitów i obaw związanych z przekazywaniem zadań innym, ale na szczęście zdaję już sobie sprawę z tego czego robić nie powinnam ;). Mam również nadzieję że oprócz metod FUKO oraz SBI powoli wprowadzę w życie także SMART, nie tylko w życiu zawodowym ale i prywatnym. Tematy związane z techniką klaryfikacji, fałszywymi założeniami, czy też z aktywnym słuchaniem oraz odmawianiem z taktem może są już mniej "przełomowe", ale pokazały wiele rzeczy w innym świetle.”
“Jeśli mogę wyrazić kilka uwag na temat kursu to ujmę to w ten sposób – merytorycznie jak najbardziej na plus. Wiele rzeczy dla mnie nowych – wiele z tych które były na kursie jak się okazało – po prostu zostały nazwane. Nie są to rzeczy które ja jako inżynier mam “we krwi” więc duży pozytyw również, że z kursu mogę skorzystać za jakiś czas jeszcze raz w celu przypomnienia – niestety zauważam że jeśli pewnych, istotnych zachowań się nie utrwala to się o nich prędzej czy później zapomina.”
Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020